Lees hier het verhaal achter onze nieuwe huisstijl.
In de afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan de vernieuwde vormgeving van onze identiteit. Kern van die vormgeving is de metafoor die we maken met ridders. Dat ridderconcept, voorzien van fraaie, ‘stoere’ foto’s, dragen we vanaf nu uit via al onze communicatiekanalen, zoals deze nieuwe website.
De ridders, in de Middeleeuwen de beschermers van kastelen en hun heren. Goed bewapend, strategisch opgesteld en met kennis van de omgeving. Legent herkent zich in die uitgangspunten. Uitgangspunten die we gebruiken om het vermogen van ondernemers adequaat te kunnen beschermen.
Legent heeft alle noodzakelijke bedrijfskundige, juridische en bedrijfseconomische kennis gebundeld, we kennen de strategieën van bijvoorbeeld de curator en we hebben tegelijkertijd de middelen in huis om ondernemers op maat te helpen met het inrichten van een stevige vesting.
Legent zoekt de risico’s, vindt de onbenutte kansen en staat naast de ondernemer, als ware beschermers van vermogen. Zoals ridders vanaf de kantelen van het kasteel het vermogen van hun heer beschermen, zo staan wij paraat om het vermogen van de ondernemer te beschermen.
Voor de ontwikkeling van onze nieuwe 'look and feel' zijn we een aantal partijen erg dankbaar: SoulID voor de ontwikkeling van het concept en 'ons verhaal', Peanuts Marketing voor de inspanningen om onze social media campagne naar een hoger niveau te tillen, Cross Media Creations voor de schitterende website en Scala Photography voor de prachtige foto's,